• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80764
+
-

1700 واحد مسکونی سهم خراسان جنوبی از طرح ملی مسکن

در استان
1700 واحد مسکونی سهم خراسان جنوبی از طرح ملی مسکن

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که خراسان جنوبی جزو ۱۰ استانی است که طرح ملی مسکن در شهرهای آن به‌ زودی اجرا می‌شود، گفت: سهمیه استان 1700 واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر است. به گزارش تسنیم، «علی‌اصغر آسمانی‌مقدم» بیان کرد: برای ساخت بیش از 3084 واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی قراردادهایی در بانک‌ها منعقد شده و 600 واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.  وی با هدف جذب 100 درصدی تسهیلات درخراسان جنوبی و سرعت درپیشرفت،‌ ازطرح تشویق مالکان واحدهایی که تا پایان مهرماه برای تکمیل بنای خود اقدام کنند خبر داد و افزود: برای تشویق و ترغیب متقاضیان شرایطی قرار داده شد تا هر واحدی که 25 روزه تکمیل شود،

سهم بلاعوض به‌ مبلغ 25 میلیون تومان را تمام و کمال دریافت کند و این شرایط تا پایان مهرماه تمدید شد.  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هر واحدی که در مدت 30 روز تکمیل شود سهم بلاعوض خود را به‌ محض تکمیل ساختمان دریافت می‌کند و تاکنون بیش از 3110 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند. آسمانی‌مقدم گفت: باید تا دهه فجر 5 هزار واحد به بهره‌برداری کامل برسند در غیر این صورت تسهیلات بلاعوض محقق نمی‌شود.  وی خاطرنشان کرد: یکی از شرایط طرح ملی مسکن سکونت پنج‌ساله در شهر متقاضی مسکن است و اولویت نیز با سرپرستان خانوار بدون مسکن و افرادی است که زمین داشته باشند. 

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با ابراز این‌که تلاش شده است از اراضی دولتی در این طرح استفاده شود، افزود: برای ثبت‌نام‌کنندگان وام 75 میلیون تومانی ساخت در نظر گرفته شده است که به بانک مسکن معرفی می‌شوند.  آسمانی‌مقدم با بیان این‌که این وام با سود 18 درصد و بازپرداخت 10ساله است، ادامه داد: مبلغ اقساط وام حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید